Word of the day

Lev Livet nå!






søndag 5. februar 2012

Behandling

I morgen, mandag 6.februar, da starter jeg cellegiftkur. Den går over 6 "omganger" av 3 dager, og starter opp hver 14.dag. (Jeg får være dagpasient og bo hjemme). Ergo ser jeg på 3 måneder med cellegiftbehandling. Vi håper at cellegifta tar knekken på de "sure kreftcellene" slik at jeg kan bli frisk etter disse 3 månedene - hvis det fremdeles er aktive kreftceller igjen etter kuren, vil de sette i gang strålebehandling. Kryss fingrene!

Jeg er veldig spent på morgendagen, lurer på hvordan formen blir, heldigvis blir kjæresten med meg i morgen...

4 kommentarer:

  1. Godt å vite at kjæresten blir med deg i morgen. Tenker på deg&dine, stor klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt at han var med, da fikk han se hvordan den heftigeste av disse dagene er også. Dagen i dag blir bare småplukk i forhold føler jeg :)

      Slett
  2. Så fælt å høre at du har blitt syk! Tenker jo at det rammer aldri noen man kjenner...
    Men masse lykke til med behandlingen i morgen! Krysser fingrene for at du blir frisk som en fisk igjen etter første runde :)
    Stor klem!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk T! Settere pris på lykkeønskninger og kryssinger av fingre :)

      Slett