Word of the day

Lev Livet nå!






tirsdag 14. februar 2012

Uke 2

I dag har jeg vært på Radiumhospitalet for å sjekke verdiene mine i forhold til imunforsvaret mitt. De hvite var visst ganske få, hvilket betyr at jeg er ganske utsatt for infeksjoner. Blodprosenten ellers var fin :) Legen gav meg beskjed om å måle tempen minst 3 ganger om dagen - for å sikre å eventuelt fange en feber/infeksjon tidlig opp.

I helgen klipte jeg håret kort, for å lette overgangen. Det var veldig uvant, men syns det ble stilig også om jeg kan si det selv...

Hos Parykkmakeren ble jeg i dag den heldige eier av min egen parykk :))) Surrealisitisk, jeg har en parykk, klar til bruk! Den er semi-kort, med pannelugg og har nesten samme hårfarge som mitt eget hår. Jeg tok den jeg syns så mest naturlig ut. Rekvisisjonen dekker kun kunsthårsparykk, men det får gå. Parykkdamen var kjempesøt, jeg fikk prøve mange forskjellige farger og lengder. Så litt på en lyselilla en, men det får vi eventuelt kjøpe til en spesiell anledning en annen gang! Hehe!

På torsdag skal jeg tilbake på sykehuset og sjekke verdiene igjen. Hvis de da er på vei oppover så kan jeg få besøk på dagen min (BURSDAGEN min...). Legen ville foreløpig ikke si at jeg kunne ta imot folk - så da er det bare å vente og se, og håpe at verdier av hvite blodplater har begynt å øke igjen...

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar