Word of the day

Lev Livet nå!






torsdag 14. juni 2012

Vap fjernet!!

Dette er et bilde av leieboeren som har bodd i kroppen min de siste månedene :) Vap'en er ute! Alien er borte! Hurra!

Så jo at slangen var ganske lang, det ble jeg litt overrasket over. Tenk at den har vært koblet på ei av årene mine i halsen!

Det tok cirka en halv time å fjerne den, det eneste som gjorde vondt der og da, det var bedøvelsen. Den var heller udigg! Legen skjærte bort det forrige arret, så det blir heldigvis kun 1 arr...

Jeg tenkte jo mine tanker om at det var jo rart at de bare kunne ta ut Vap'en uten å reparere åren den satt i? Ble beroliget av legen. Han sa at siden trykket i åren var så lavt, så ville den reparere seg selv ganske raskt. Åren Vap'en var lagt inn i gikk inn til hjertet, og renner derfor saktere enn en åre som kommer ut fra hjertet ville gjøre. Da lærte jeg noe nytt :)

Ble sydd i flere lag, og er litt øm - må holde såret tørt i 10 dager - men etter det, da er det full fart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar