Word of the day

Lev Livet nå!






onsdag 29. februar 2012

I dag er det onsdag

Ja, i dag er det onsdag - og jeg har vært på sykehuset for å ta blodprøver og å sjekke verdiene mine. De var faktisk ikke så aller verst - så det ser ut til at neste cellegiftkur kommer til å komme i gang på mandag. Verdiene mine var bedre i dag enn de var på bursdagen min - hvilket passer meg utmerket - for vi har jo ei lita ei som fyller 3 år på lørdag.

Det blir ingen barn i bursdagen hennes dette året, det er en for stor "smitterisiko" å ta. Ikke orker vi å styre for mye heller - så det blir en enkel familiefeiring, med mormor, kanskje bestefar og tante + kjæresten. Litt sårt er det for ho mor (les: meg..) at hun ikke orker å rydde/vaske, bake og heller ikke får blitt med på å handle gave til jentungen. Heldigvis har jeg to sokkepar i skapet som jeg skal pakke inn veldig fint :) Tror dessuten at samboeren får ta med gaven hjem uinnpakket - slik at jeg i hvert fall får pakket den inn selv...

I morgen kommer ei veldig flink dame, som skal hjelpe meg å få orden på huset før helgen - gleder meg til å få bukt med hybel-elefantene ;o) På fredag kommer søsteren for å hjelpe meg å bake cupcakes - det var nemlig det Isabell ønsket seg aller mest av kaker. I tillegg har jeg tenkt å lage noe som heter Cakepops! Skal legge ut, det som forhåpentligvis blir skrytebilder, når vi er ferdig med baksten..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar