Word of the day

Lev Livet nå!






fredag 10. februar 2012

Lyset i tunnellen

Jeg er ganske sikker på at behandlingen virker altså. Hevelsen har begynt å gå ned allerede :) Det er et ganske stort lys i tunnellen altså!!

Jeg er ferdig med første runde med kjemoterapi, kun 5 runder igjen. Merker at jeg blir fortere sliten enn før, måtte sette meg ned etter en tur på butikken i går. Deretter var det litt avslapning på sofaen før det bar avsted til Radium igjen. Denne gang for å sette ei Beinmargsstimulerende sprøyte, Neulasta.

Neste gang jeg skal ha den sprøyta, så setter jeg den selv - den var nemlig ikke så ille som et myggestikk en gang ;) Effekten var dog noe funky, kjentes ut som om jeg hadde influensaverk i hele kroppen. Men som sykepleieren sa, da får man bare tenke at nå virker medisinen :)

Håret skal nok klippes litt i etapper - til helgen så ryker nok den lengste lengden, får eksperimentere litt med noen spennende frisyrer....

Smil & Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar