Word of the day

Lev Livet nå!






tirsdag 6. mars 2012

Birdie-birdie-pip-pip!

Birdie-birdie-pip-pip, hva er det tenker dere kanskje nå? Jo, det er et "kodeord" for hvordan jeg ser ut på hodet... Hehe, jeg ser nemlig ut som en nyfødt fugleunge, med noen få dun på et ellers skallet hode ;o) "Mamma, ta på deg lue," sier datteren. "Mamma er varm på hodet, og må lufte litt," svarer jeg. Hvorfor tar hun ikke bare høvelen og shaver seg helt tenker kanskje du - akkurat som jeg tenkte. Nei, det var visst ikke spesielt smart i forhold til infeksjonsfare. Får jeg sår, så kan det gå infeksjon i dem, og ikke minst så tar det veldig mye lengre tid for et sår å gro sammen igjen på meg om dagen...

I helgen feiret vi 3-årsdag med muffins, gele, cake-pops og ballonger. Selvfølgelig ble det også noen gaver...

Isabell fikk både kassa-apparat, matvarer, kokkelerings utstyr i form av kjeler og kjøkkenredskaper, rosa karaoke-cd-spiller, bøker, cd'er, klær, puslespill og Bambi-dvd.

Blomstene var fra mamma <3


Har lyst til å vise utsikten fra kjøkkenvinduet vårt, en tidlig morgen når solen holder på å stå opp. Sånn ser det ut:

Nå er jeg meget straks ferdig med tredje runde cellegift. Det betyr at jeg har kommet halvveis!! Yeah!! Mandagen min, i går, var preget med mye kvalme og jeg ble veldig sliten etter endt økt. Da var det godt å bli hentet av samboeren... I dag er det bare en 2-timers pose med cellegift :) Skal høre om en venninne (som jobber på Radium) vil spise lunsj i kantinen på sykehuset i dag, før jeg har time til klipping og innstilling av parykken hos parykkmakeren. Deretter er det på infusjonsenheten for å få dagens dose gift!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar