Word of the day

Lev Livet nå!






fredag 16. mars 2012

Gode Nyheter!!

I dag har jeg hatt legetime med overlegen på Lymfom poliklinikken. Jeg er et eneste stort smil etter denne legetimen :) Behandlingen har virket veldig fint, og det ser ut til at jeg kommer til å bli helt frisk! De kunne se veldig stor tilbakegang på CT-bildene, det vil si at cellegiften har virket som den skal. På legen virket det som om det er 50% sjanse for at jeg må ha stråling eller ikke, det kunne se ut som om noe av kreften hadde sittet på benet - og i så tilfelle vil de at området skal stråles. Dette for å forhindre tilbakefall. Dette vil vi ikke få vite før 16.mai, det er da dommen faller.

I verste fall så må jeg ha stråling. Da vil det si at en måned etter siste cellegiftkur vil det bli oppstart med stråling. Vil da se på 3 eller 4 uker med stråling fem dager i uken. Håper på at jeg slipper dette!

Kom igjen kroppen til Camilla - bank opp de sure kreftcellene, og jag de ut av kroppen min!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar