Word of the day

Lev Livet nå!






tirsdag 13. mars 2012

"Fotoshoot"

I dag har jeg vært på "fotoshoot" på Radiumhospitalet! Det vil si, jeg har vært å tatt en CT-scanning med kontrastvæske - sånn at vi får en pekepinn på hvordan behandlingen har virket så langt. På fredag har jeg legetime, og da får vi svaret på bildene. Det er kjempespennende, krysser alt vi har for at det blir gode nyheter!! (Helst ønsker jeg at de ikke skal se en eneste antydning til ei kreftcelle...)

I forrige uke ringte det ei dame og sa at jeg var trukket ut til et fotoshoot med make-up, det var et nyoppstartet fotostudio her i Oslo. Hehe, damen ble lettere skiplet når jeg sa jeg ikke var interessert fordi jeg ikke hadde lyst til å bli tatt bilde av akkurat nå, dette fordi jeg er til behandling for kreft på Radiumhospitalet :))) Haha, det var dagens! Man må jo bare ha litt forskrudd humor om dagen! Men damen skal ringe meg opp igjen i mai - så får vi se om jeg har mer lyst til å bli tatt bilde av da. (Eller om vi skal vente et par år, til jeg får hår igjen... ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar