Word of the day

Lev Livet nå!






mandag 11. juni 2012

En fin helg, motivasjon og slitenhet

Har hatt en super helg! Ja, jeg ble sliten, men det var utrolig godt å finne på noe med datteren og føle meg som en artig mamma igjen... Vi var på kino på lørdag - Isabell sin første kinotur! Stor stas! Det gikk faktisk veldig fint, men 40 minutter lang film om Laban-spøkelset - det var egentlig akkurat passe. Da begynte mauren å fylles i buksa for å si det sånn :) Ekstra stas for Isabell var det å treffe ei jente hun kjente fra barnehagen på kinoen. Isabell gråt store tårer når filmen var ferdig, hun ville jo se mer film!!

Søndag brøt vi oss løs på Miniøya. Familien Mittet Støa på tur. Miniøya er en barnefestival med konserter, Pippi Langstrømpe show, pianoverksted, danseforestillinger, dukketeater og mye mer. Isabell fikk ansiktet malt som en løve. Løven ble veldig sliten og var innimellom en løve med surgeip - før hun plutselig ble blid igjen. Sukkerspinn falt ikke i smak - hvilket egentlig ikke gjør så mye. Isabell hadde veldig lyst til å klatre i en klatrevegg, men var nok litt for liten - og køen var vannvittig lang! Vi var slitne alle mann når vi evakuerte fra festivalen.

I dag har jeg litt problemer med å motivere meg selv. Er så lite tiltak i meg i dag. Kanskje jeg brukte det opp i helgen? Jeg skulle ha strøket de nye gardinene, skulle dratt på Radiumhospitalet og svømt, skulle gått tur, skulle vasket kopper, skulle brettet/vasket+hengt opp klær - men i dag tror jeg ikke det blir gjort så mye av noe. Kjenner meg sliten i kroppen, har digre øyenbryn jeg ikke kan begynne å forme enda - de må bare vokse seg enda større først, og jeg føler at det er så mye jeg skulle gjort som jeg ikke orker! Frustrerende! Lager meg en kopp kaffe, og ser om det ser lysere ut etter den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar