Word of the day

Lev Livet nå!






fredag 29. juni 2012

"Jeg og broren min"

Datteren min har livlig fantasi - og innimellom kommer det en del historier som ikke helt har rot i virkeligheten. Eventyr kaller jeg dem. Flere ganger i det siste har hun fortalt om hva de har gjordt i barnehagen, "jeg og broren min." "Men Isabell," sier jeg, "du har jo ingen bror du..?" Bare for å se om hun faktisk skjønner at hun ikke har søsken. "Men mamma, nei, men jeg kan kjøpe en bror i morra jeg!" 

Søsken er ikke planlagt for Isabell, og for øyeblikket vet vi heller ikke om jeg kan få flere barn. Kreftbehandlingen kan nemlig ha gjordt meg steril. Foreløpig vet vi ikke hvordan det står til med akkurat den saken. Selv om vi ikke har planlagt at vi skal ha flere barn, så kjenner jeg på at jeg vil synes det er trist og eventuelt miste muligheten. Det er så greit å kunne få bestemme det selv, om vi vil ha flere barn eller ikke... Ikke at en lumsk sykdom som kreft skal ta fra meg muligheten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar