Word of the day

Lev Livet nå!






torsdag 28. juni 2012

Trening og CT

På tirsdag satte jeg ut på min første treningsgåtur. Turen gikk til jobb og tok 22 minutter. Det som var skremmende var at i oppoverbakken viste pulsen 176!! På flatmark i litt småhurtig gange kom jeg over 160, så det betyr vel bare rett og slett at kondisen trenger litt trening... (Akkurat som enhver annen del av kroppen min også...) Er støl i beina og kjenner at de har vært brukt!

I går hadde jeg CT på Radiumhospitalet. Denne CT'en er da altså 3 måneders kontrollen min visstnok. Dessverre eller heldigvis, alt ettersom hvordan man ser på det, så har jeg ikke legetime, hvor jeg får svaret på bildene, før den 23. juli - så nå bare legger jeg bort tankene om kreft og koser meg maks i tiden fremover! ;) Prøver å få pressa mest mulig kos på disse vel tre ukene før dommen faller igjen...

Innkjøp av matt overlakk, doblet min neglelakksamling
Ellers driver jeg i dag i klesvaskebransjen. Har 4 store skittentøyskurver fulle av klær som trenger en omgang i vaskemaskinen - man skal i hvert fall ikke kjede seg selv om man er sykemeldt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar