Word of the day

Lev Livet nå!






fredag 19. oktober 2012

Legebesøk Radium

Jeg er fremdeles kreftfri! Trodde jeg skulle ha 6 måneders kontroll, men nei, det var "bare" en kontroll etter fire måneder (dette var 3-måneders kontrollen min altså). Så får jeg 6 måneders kontrollen om 3 måneder i stedet for. Når jeg tenker over det så rimer det jo at første etterkontroll var nå, ble bare litt ekstra rot i sommer når de ble redd for at jeg hadde blodpropp på lungen...

Alt var superdupert og i orden, ikke tegn til kreft noe sted fra halsen og ned forbi lysken! Det er området som ble scannet ved CT'en jeg hadde for en drøy uke siden.

Kan jo ikke si annet enn at jeg er usigelig lettet, nå vet jeg at alt er i orden, jeg kan slappe av igjen helt til neste kontroll. Kommer nok til å bli urolig da også, men den tid - den sorg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar