Word of the day

Lev Livet nå!






søndag 7. oktober 2012

Snart en ny uke

En ny uke står for døren. En forsåvidt ganske travel uke etter min målestokk. Jobb og tannlege i morgen, kurs på tirsdag, jobb på onsdag, CT og trening på torsdag - og så tror jeg at fredag blir hviledag... Må ha en hviledag for å gjøre meg klar til helgen!

Har fått verden satt litt i perspektiv om dagen. Ei jente som er yngre enn meg har fått sitt andre tilbakefall av kreften, og dette vil nok være siste sjanse hun har til å banke Kåre Kreft ned i støvlene og ut av kroppen... Kroppen har en maksgrense på hvor mye herjing og gift den tåler. Ikke minst hvor mange stamcelletransplantasjoner den kan takle.. Det setter i gang tankespinnerier, og andre lure tankeideer. Sender god energi hennes vei, og håper energien kan gi kroppen hennes en dytt i riktig retning..! Kom igjen kroppen, bank opp Kåre Kreft!

Selvfølgelig er det nok CT'en som gjør at tankene mine kjører litt ekstra fort om dagen. Håper og krysser fingre for at det ikke er noen idiot-kreft-celler som har våknet til liv igjen! Jeg vil være frisk jeg! Velvel, alt for tidlig å bekymre seg over svaret på CT'en enda, det er jo tross alt ei stund til 19.oktober enda, da har jeg legetime på Radium og får svar på CT'en som tas denne uke!

Grip dagen, nyt livet, gi kjærlighet og få kjærlighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar