Word of the day

Lev Livet nå!






torsdag 11. oktober 2012

Sykehusdag i dag

I dag skal jeg ha CT på Radiumhospitalet. Selve prosedyren er bare mildt ubehagelig, med tilhørende veneflon i armen, drikke en liter vann og ta blodprøve, for ikke å glemme den sensasjonelle følelsen av å tisse seg ut man får når kontrasten kommer inn i kroppen... Greit nok! Det som er kjedelig med hele prosedyren er jo at man må vente en hel uke på å få svar på bildene!! Nå har jeg ikke legetime før neste fredag, og det blir jo spennende. Da er det igjen bare å krysse hender og føtter for at alt er som det skal.

I tillegg skal jeg i dag også ha ettersamtale etter rehabiliteringsprogrammet jeg har vært med på. Skal også ha en fysisk test, da får jeg se hvor stor fremgang jeg har hatt i styrke de siste 9 ukene - det gleder jeg meg til! Blir spennende å se fremgangen i styrke i hvertfall!!

Håper å få spise lunsj med ei venninne - så blir det jo egentlig en helt ok dag på sykehuset :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar