Word of the day

Lev Livet nå!






fredag 5. oktober 2012

Trening, jobb, helse og trivsel

Her i gården går det i trening, hvile og hverdagsliv. Nytt denne uken er at jeg har begynt å jobbe!! Begynner smått med 20% jobb, så får jeg bare se hvilket tempo jeg skal øke med - målet er 100% arbeidsfør i januar!

Fatiguen har gjort seg litt mer gjeldene igjen, men prøver å jobbe meg gjennom den med å utføre diverse husarbeidsoppgaver og trene. Visstnok er trening det eneste som hjeper mot fatigue, men har dessverre måtte begynne å sove litt på dagtid igjen. Det var en liten nedtur, men må man så må man. Merker at kroppen er blitt sterkere etter at jeg begynte på rehabiliteringskurset "Raskere tilbake" på Radiumhospitalet. Jeg er blitt sterkere i så og si alle muskler jeg har i kroppen!

I tillegg så trener jeg på torsdagskveldene med en herlig gjeng kreftoverlevere - Sjuktsprek er det vi skal bli!

I kveld har vi barnevakt og skal lufte oss en tur i en Hodeplagg-bursdag - må nok sove litt i dag også for å ha ork til det... Men du og du jeg gleder meg til å ta på meg parykken min i kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar